Tak tedy nevím

20. prosince 2010 v 17:11 | Mirka |  JEN TAK
Tak dneska jsme se měli dočkat zapojení kabelovky.

Včera dokonce slavnostně dorazila vygenerovana sms, jak to u UPC dělají, tak jsme si říkali, že fajn, že s tím teda najisto počítají. I my jsme s tím počítali. Celá akce se měla konat v době mezi druhou a čtvrtou odpoledne. I čekáme, v pokoji voní čerstvě uvařená káva, abychom si to čekání nějak zpříjemnili. Téměř přesně ve tři zvoní zvonek. Za dveřmi očekávaný technik. Ptá se: Máte zásuvku na kabelovku? Když jsem mu odpověděla otázkou, že kde bychom k ní přišli, zamyslel se a pravil, že to tedy bude problém, že se bude muset vrtat. Ptám se tedy: V čem je problém? On prý nemá dnes čas. Má toho prý hodně. Nakonec jsme se tedy domluvili na zítřejší ranní osmé hodině. Prý tu toho budou mít víc. Mě to ale nutí k zamyšlení, na co v té firmě myslí? Jakpak by prvožadatel mohl mít kabelovou přípojku? No, zase další veselý zážitek se službami.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 David Bachmann David Bachmann | E-mail | Web | 20. prosince 2010 v 18:26 | Reagovat

To je u nich normální. Nejlepší na UPC je, že když jim volám a chci nahlásit, že mi nejde internet, dostanu tuhle hlášku: Vážený zákazníku, dovolujeme si vás upozornit, že máte možnost využít k nahlášení poruchy webový formulář na stránkách www.upc.cz. Nevím, jestli automaticky předpokládají, že člověk má ještě jinej internet. Snad si tu kabelovku užiješ ještě na letošní svátky.

2 punerank punerank | E-mail | Web | 20. prosince 2010 v 22:19 | Reagovat

mě takhle poslední dny dráždí vodafone. čím větší firma, tím horší jednání. seš jedna z milionu a basta!

3 mirunkaajenka mirunkaajenka | 20. prosince 2010 v 22:29 | Reagovat

Ty brďo, ale kdybyste toho technika viděli!! Kurnik, tak když tam mám plánovanou montáž... No, uvidíme, jak to bude dál.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama